Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Facebook FB  |  Instagram IG

Nákup po telefonu

Tel. 733 736 346 | 733 736 349 | 222 716 141

Osobní odběr

Výběr ze 4 kamenných provozoven.

DOPRAVA ZDARMA

Již při objednávce nad 1 000 Kč!

Jak nakupovat na www.nuz.cz

Vytisknout

V tomto textu naleznete mnoho užitečných informací. Když vám něco nebude jasné, navštivte jeden z našich obchodů, zavolejte nám na naši telefonní linku +420 222716141 (od 10:00 - 18:00 hod), nebo nám napište mail na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., naši pracovníci jsou kdykoli připraveni vás informovat a poradit při výběru zboží z našich obchodů.

Přejeme si, aby se vám u nás nakupovalo dobře a abychom vás přesvědčili o tom, že jsme váš solidní obchodní partner.

Vyberte si zboží

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu zboží (v levém menu vyberte „kategorie“), nebo prohlížením katalogu výrobců (v levém menu vyberte „výrobce“).

Vložte zboží do košíku

Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko VLOŽIT DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky nákupního košíku v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.

Přejděte k pokladně

Z košíku pokračujte tlačítkem DOKONČIT OBJEDNÁVKU k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel) a váš telefon (nutná podmínka vašeho nákupu, na něj vám v případě nutnosti zavoláme a dohodneme detaily objednávky a dodání zboží). Dále si vyberete způsob dodání zboží a platbu. Stisknete-li POTVRDIT, vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Na uvedený email nebo telefon se Vám ozve náš operátor nejpozději druhý pracovní den.

Metody platby

V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí doručovaného zboží, přímou platbu (pouze v hotovosti) v naší prodejně a on-line platbu platební kartou přes internetovou platební bránu GP webpay.

Platební brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterPass a MasterCard Mobile. GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode, Verified by VISA a SafeKey, definované karetními asociacemi MasterCard, VISA a American Express. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.

Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a my jako obchodník k nim nemáme přístup, ani je nikde neukládáme.

Při osobním odběru zboží zaplaceného předem bezhotovostní platbou je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas nebo řidičský průkaz).

Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu. Co se stane po objednávce?

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky vás nejpozději druhý pracovní den kontaktujeme a potvrdíme ji. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 3 pracovních dnů až k vám domů. V případě, že zboží skladem není, může být dodáno až do 3 týdnů, ve specifických případech může činit dodací doba až 3 měsíce. Přesný termín a podmínky dodávky s vámi dohodne náš operátor. Pokud by vám dodací lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluví se s vámi operátor na dodání alternativního zboží, nebo zrušení vaší objednávky.

Potvrzení záruky

Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován paragonem, který obdržítesoučasně s objednaným zbožím. Jedná-li se však o výrobek, který záruční list obsahuje a zboží bylo doručováno standardní dopravou, potvrdíme vám jej samozřejmě poštou.

Dopravné a balné

Objednané zboží si můžete nechat zaslat prostřednictvím přepravních společností GLS nebo PPL, jako balík Českou poštou nebo vyzvednout osobně na některé z našich 4 kamenných prodejen. Kontakty na prodejny naleznete zde.

ZPŮSOB DORUČENÍ DOPRAVA PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč (vč. DPH) DOPRAVA PŘI NÁKUPU DO 1000 Kč (vč. DPH)
Osobní vyzvednutí na prodejně, kde je zboží skladem zdarma zdarma
Osobní vyzvednutí na jiné prodejně, než je zboží skladem zdarma 25 Kč
Doručení Česká pošta - Balík Do ruky (po ČR) zdarma 120 Kč
Doručení Česká pošta – Balík Na poštu (po ČR) zdarma 115 Kč
Doručení Česká pošta - Balík do Balíkovny (po ČR) zdarma 55 Kč
Doručení zásilkovou společností GLS (po ČR) zdarma 80 Kč
Doručení zásilkovou společností PPL (po ČR) zdarma 115 Kč
ZPŮSOB PLATBY PLATBA PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč (vč. DPH) PLATBA PŘI NÁKUPU DO 1000 Kč (vč. DPH)
Platba předem platební kartou zdarma zdarma
Platba na dobírku 35 Kč 35 Kč

Více informací o způsobech doručení:

  • Osobní vyzvednutí na prodejně

    Osobní odběr na prodejně je poskytován našim zákazníkům zdarma v případě, že zboží je na vybrané prodejně skladem. Jestliže je zboží skladem na jiné než vámi vybrané prodejně, činí poplatek za osobní vyzvednutí 25 Kč u nákupu do 1000 Kč. Při nákupech nad 1000 Kč je vyzvednutí vždy zdarma. Je třeba počítat, že doba k vyzvednutí objednávky na prodejně, kde zboží není v okamžiku objednávky skladem, může činit až 2 pracovní dny od objednání. Při osobním vyzvednutí laskavě vždy vyčkejte na vyzvání, že zboží je pro vás připraveno k vyzvednutí.

  • GLS - expresní zásilková služba

    GLS rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb GLS je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.

    On-line sledování balíku GLS
  • PPL - expresní zásilková služba

    PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

    On-line sledování balíku PPL
  • Česká pošta Balík Do ruky

    Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

    Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

    Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.

    Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.

    Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.

    Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

    Sledování trasy zásilky
  • Česká pošta Balík Na poštu

    Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na vás bude čekat.

    Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

    Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

    Sledování trasy zásilky
  • Česká pošta Balík Do balíkovny

    Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.

    Balík si můžete vyzvednout na více než 120 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.

    Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.

    Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven). Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Rychlé vydání balíku je vždy naší prioritou.

    Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou.

    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.

Kategorie

DOPRAVA ZDARMA

Doprava ZDARMA na objednávky, které přesáhnou 1000Kč.
Více infromací získáte v Obchodních podmínkách v sekci Dodací podmínky
Obchodní podmínky

OSOBNÍ ODBĚR

Nemusíte čekat až zboží dorazí na Vaši adresu. Využijte OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA na našich čtyřech provozovnách.
Naše obchody

Podpora

Přejeme si, aby se Vám u nás nakupovalo dobře. V případě dotazů nás kontaktujte.

Potřebujete poradit?

Copyright © 2024 Nuz.cz. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno: Zkusto s.r.o.
TOPlist