Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

Nákup po telefonu

Tel. 733 736 346 | 733 736 349 | 222 716 141

Osobní odběr

Výběr ze 4 kamenných provozoven.

DOPRAVA ZDARMA

Již při objednávce nad 1 000 Kč!

Všeobecné obchodní podmínky

Vytisknout

společnosti
AV Retail, s. r.o.
Se sídlem Praha 10, Nučická 27/1764, PSČ 100 00
IČ: 256 92 755
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C 61703 dne 8. 9. 1998.
(dále též jen „prodávající“)

I. Obecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup v internetovém obchodě prodávajícího, provozovaném na internetové adrese www.nuz.cz (dále též jen „e-shop“), přičemž blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Obchodní podmínky jsou v rámci e-shopu každému přístupné.

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „NOZ“).

Není-li výslovně uvedeno jinak, pro účely těchto obchodních podmínek se v souladu s NOZ považuje za spotřebitele každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (každý takový člověk dále jen „spotřebitel“).

II. Kupní smlouva

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky.

Nabídkou k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky e-shopu, v případě zájmu o nákup zboží kupující v rámci e-shopu řádně vyplní objednávku a odešle ji prodávajícímu, kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím (dále jen „objednávka“).

Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených NOZ je ve smyslu ustanovení § 1726 NOZ vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) NOZ vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Prodávající je povinen neprodleně kupujícímu potvrdit obdržení jeho objednávky na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce.

Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek odevzdat zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží, kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.

Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.

III. Specifikace zboží a cena zboží

Označení zboží a popis jeho hlavních vlastností je u každého zboží uveden přímo v e-shopu.

Cena zboží je u každého zboží uvedena přímo v e-shopu. Tato cena je uvedena včetně všech daní a poplatků. Za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách bude prodávající účtovat kupujícímu nad rámec ceny zboží náklady na dodání zboží a doběrečné.

Kupní cena zboží bude dohodnuta v každé kupní smlouvě s tím, že výše takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené v e-shopu v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající je oprávněn ceny zboží jednostranně měnit s tím, že na již uzavřenou kupní smlouvu nebude mít taková změna ceny vliv.

IV. Platební podmínky

Způsob úhrady kupní ceny bude sjednán v kupní smlouvě, a to v návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v jeho objednávce, kdy kupující má možnost volby z těchto variant:

  1. přímou platbou (pouze v hotovosti) na provozovně prodávajícího,
  2. dobírkou při dodání zboží – kupní cena bude uhrazena kupujícím při převzetí zásilky, a to k rukám přepravce pověřeného dodáním zboží, včetně sjednané ceny za dopravu, balného a dobírky,
  3. on-line platbou platební kartou přes internetovou platební bránu GP webpay.

Platební brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterPass a MasterCard Mobile. GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode, Verified by VISA a SafeKey, definované karetními asociacemi MasterCard, VISA a American Express. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.

Při osobním odběru zboží zaplaceného předem bezhotovostní platbou je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas nebo řidičský průkaz).

Ve všech případech je úhrada kupní ceny podmínkou předání zboží.

V. Dodací podmínky

Zboží bude kupujícímu dodáno na adresu, kterou kupující uvede v objednávce, a to prostřednictvím přepravce, kterého kupující vybere v rámci své objednávky, přičemž má na výběr z těchto možností:

  1. Česká pošta, s. p.
  2. GLS – zásilková společnost
  3. DPD – zásilková společnost
  4. PPL – zásilková společnost

Přepravce, kterého kupující vybere výše uvedeným způsobem, je dále označován jen „vybraný přepravce“.

Je-li zboží skladem, je prodávající schopen dodat jej již do 3 pracovních dnů na adresu kupujícího. V případě, že zboží skladem není, může být dodáno až do 3 týdnů, u vybraných položek až do 3 měsíců. Přesný termín a podmínky dodávky dohodne s kupujícím operátor prodávajícího. Pokud by kupujícímu dodací lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluví se s ním operátor na dodání alternativního zboží, nebo zrušení objednávky.

Náklady na dodání zboží, které je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, jsou odvislé od vybraného způsobu dopravy kupujícím, tedy buď doručení prostřednictvím přepravnímispolečnostmi DPD nebo PPL, jako balík Českou poštou nebo osobní vyzvednutí na některé ze 4 kamenných prodejen prodávajícího. Kontakty na prodejny naleznete zde.

ZPŮSOB DORUČENÍ DOPRAVA PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč (vč. DPH) DOPRAVA PŘI NÁKUPU DO 1000 Kč (vč. DPH)
Osobní vyzvednutí na prodejně, kde je zboží skladem zdarma zdarma
Osobní vyzvednutí na jiné prodejně, než je zboží skladem zdarma 25 Kč
Doručení zásilkovou společností GLS (po ČR) zdarma 55 Kč (+ 30 Kč dobírka)
Doručení zásilkovou společností DPD (po ČR) zdarma 70 Kč (+ 30 Kč dobírka)
Doručení zásilkovou společností PPL (po ČR) zdarma 70 Kč (+ 30 Kč dobírka)
Doručení Česká pošta – Balík Na poštu (po ČR) zdarma 85 Kč (+ 40 Kč dobírka)
Doručení Česká pošta - Balík Do ruky (po ČR) zdarma 90 Kč (+ 40 Kč dobírka)
Obchodní balík ČP, platba na dobírku (na Slovensko) 320 Kč 320 Kč
Doručení zásilkovou společností DPD, platba na dobírku (na Slovensko) 250 Kč 250 Kč
ZPŮSOB DORUČENÍ DOPRAVA PŘI NÁKUPU NAD 70 EUR (vč. DPH) DOPRAVA PŘI NÁKUPU DO 70 EUR (vč. DPH)
Doručení zásilkovou společností GLS, platba na dobírku (na Slovensko) zdarma 150 Kč

Prodávající nebude kupujícímu účtovat náklady na dodání zbožív rámci ČR, pokud hodnota objednávaného zboží bude vyšší než 1000 Kč (vč. DPH).

Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl vybranému přepravci údaje týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro řádné dodání zboží.

Prodávající zboží před jeho dodáním zabalí a označí způsobem dohodnutým v kupní smlouvě, případně způsobem obvyklým, odpovídajícím dohodnutému způsobu dodání.

VI. Nabytí vlastnického práva, přechod nebezpečí škody

Je-li kupující spotřebitelem, vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží od vybraného přepravce nebo okamžikem převzetí zboží na prodejně.

Není-li kupující spotřebitelem, odevzdá prodávající zboží kupujícímu předáním vybranému přepravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči vybranému přepravci. Na kupujícího, který není spotřebitelem, přechází nebezpečí škody na zboží předáním věci vybranému přepravci pro přepravu do místa určení uvedeném v objednávce.

VII. Nároky z vad zboží

Prodávající dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy.

Bližší podmínky odpovědnosti prodávajícího za vady dodaného zboží, jakož i způsob uplatnění reklamace, reklamační lhůty, nároky kupujícího z vad zboží, jsou detailně upraveny v reklamačním řádu prodávajícího (dále jen „reklamační řád“). V tomto reklamačním řádu jsou rovněž detailněji upraveny nároky kupujícího, který je spotřebitelem, z vad zboží. Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem před uzavřením kupní smlouvy detailně seznámil. Na tento reklamační řád byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.

VIII. Právo spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy

Ustanovení tohoto článku VIII. obchodních podmínek se vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem. Je-li tedy níže v tomto článku použito výrazu „spotřebitel“, je tím míněn kupující, který je spotřebitelem.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy kupující zašle na adresu provozovny prodávajícího: Vinohradské nožířství, Vinohradská 139, Praha 3, PSČ 130 00. Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující a prodávající nedohodnou jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující a prodávající nedohodnou jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty předmětného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na záměr zboží vrátit.

IX. Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží již nevyrábí, nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě storna objednávky budekupující o této skutečnosti co nejdříve informován. Pokud již kupující zaplatil náklady vyčíslené stornovanou objednávkou, budou mu peníze, nebo rozdíl mezi uspokojenou a stornovanou částí objednávky převedeny zpět na bankovní účet, a to v nejbližším možném termínu.

X. Ochrana osobních údajů, archivace kupní smlouvy

Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů (uvedených v kupní smlouvě) v databázi zákazníků prodávajícího po naplnění kupní smlouvy (za účelem marketingu, nabízení dalšího zboží, případné další obchodní spolupráce či dalších smluvních vztahů), a to až do doby, než písemně doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.Prodávající informace o kupujících uchovává v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních, ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití. Tyto údaje prodávající nepředá žádné třetí osobě, s výjimkou případné zákonné povinnosti sdělení takové informace, a s výjimkou přepravců a poštovních doručovatelů pověřených prodávajícím dodáním zboží; těmto budou sděleny pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro doručení zboží.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího doručené prodávajícímu odstranit z databáze.

Kupní smlouvy jsou počínaje jejich uzavřením archivovány prodávajícím, a to i po jejich naplnění. Kupní smlouvy jsou archivovány ve formě, ve které byly uzavřeny. Přístup k archivovaným kupním smlouvám má výlučně prodávající, případně subjekt prodávajícím pověřený archivací. Tito nejsou oprávněni zpřístupnit smlouvy třetím osobám, s výjimkou případné zákonné povinnosti takového zpřístupnění.

XI. Právo spotřebitele na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Web: adr.coi.cz

XII. Kontaktní údaje prodávajícího

AV Retail, s. r.o.
Praha 10, Nučická 27/1764, PSČ 100 00
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
telefon: +420 222 716 141
GSM: +420 733 736 349

XIII. Závěrečná ustanovení

Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit. Pro konkrétní kupní smlouvu jsou však obchodní podmínky platné ve znění účinném ke dni uzavření dané kupní smlouvy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01. 05. 2016.

Jak nakupovat na www.nuz.cz

Vytisknout

V tomto textu naleznete mnoho užitečných informací. Když vám něco nebude jasné, navštivte jeden z našich obchodů, zavolejte nám na naši telefonní linku +420 222716141 (od 10:00 - 18:00 hod), nebo nám napište mail na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., naši pracovníci jsou kdykoli připraveni vás informovat a poradit při výběru zboží z našich obchodů.

Přejeme si, aby se vám u nás nakupovalo dobře a abychom vás přesvědčili o tom, že jsme váš solidní obchodní partner.

Vyberte si zboží

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu zboží (v levém menu vyberte „kategorie“), nebo prohlížením katalogu výrobců (v levém menu vyberte „výrobce“).

Vložte zboží do košíku

Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko VLOŽIT DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky nákupního košíku v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.

Přejděte k pokladně

Z košíku pokračujte tlačítkem DOKONČIT OBJEDNÁVKU k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel) a váš telefon (nutná podmínka vašeho nákupu, na něj vám v případě nutnosti zavoláme a dohodneme detaily objednávky a dodání zboží). Dále si vyberete způsob dodání zboží a platbu. Stisknete-li POTVRDIT, vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Na uvedený email nebo telefon se Vám ozve náš operátor nejpozději druhý pracovní den.

Metody platby

V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí doručovaného zboží, přímou platbu (pouze v hotovosti) v naší prodejně a on-line platbu platební kartou přes internetovou platební bránu GP webpay.

Platební brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterPass a MasterCard Mobile. GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode, Verified by VISA a SafeKey, definované karetními asociacemi MasterCard, VISA a American Express. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.

Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a my jako obchodník k nim nemáme přístup, ani je nikde neukládáme.

Při osobním odběru zboží zaplaceného předem bezhotovostní platbou je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas nebo řidičský průkaz).

Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu. Co se stane po objednávce?

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky vás nejpozději druhý pracovní den kontaktujeme a potvrdíme ji. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 3 pracovních dnů až k vám domů. V případě, že zboží skladem není, může být dodáno až do 3 týdnů, ve specifických případech může činit dodací doba až 3 měsíce. Přesný termín a podmínky dodávky s vámi dohodne náš operátor. Pokud by vám dodací lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluví se s vámi operátor na dodání alternativního zboží, nebo zrušení vaší objednávky.

Potvrzení záruky

Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován paragonem, který obdržítesoučasně s objednaným zbožím. Jedná-li se však o výrobek, který záruční list obsahuje a zboží bylo doručováno standardní dopravou, potvrdíme vám jej samozřejmě poštou.

Dopravné a balné

Objednané zboží si můžete nechat zaslat prostřednictvím přepravních společností DPD nebo PPL, jako balík Českou poštou nebo vyzvednout osobně na některé z našich 4 kamenných prodejen. Kontakty na prodejny naleznete zde.

ZPŮSOB DORUČENÍ DOPRAVA PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč (vč. DPH) DOPRAVA PŘI NÁKUPU DO 1000 Kč (vč. DPH)
Osobní vyzvednutí na prodejně, kde je zboží skladem zdarma zdarma
Osobní vyzvednutí na jiné prodejně, než je zboží skladem zdarma 25 Kč
Doručení zásilkovou společností GLS (po ČR) zdarma 55 Kč (+ 30 Kč dobírka)
Doručení zásilkovou společností DPD (po ČR) zdarma 70 Kč (+ 30 Kč dobírka)
Doručení zásilkovou společností PPL (po ČR) zdarma 70 Kč (+ 30 Kč dobírka)
Doručení Česká pošta – Balík Na poštu (po ČR) zdarma 85 Kč (+ 40 Kč dobírka)
Doručení Česká pošta - Balík Do ruky (po ČR) zdarma 90 Kč (+ 40 Kč dobírka)
Obchodní balík ČP, platba na dobírku (na Slovensko) 320 Kč 320 Kč
Doručení zásilkovou společností DPD, platba na dobírku (na Slovensko) 250 Kč 250 Kč
ZPŮSOB DORUČENÍ DOPRAVA PŘI NÁKUPU NAD 70 EUR (vč. DPH) DOPRAVA PŘI NÁKUPU DO 70 EUR (vč. DPH)
Doručení zásilkovou společností GLS, platba na dobírku (na Slovensko) zdarma 150 Kč

Více informací o způsobech doručení:

  • Osobní vyzvednutí na prodejně

    Osobní odběr na prodejně je poskytován našim zákazníkům zdarma v případě, že zboží je na vybrané prodejně skladem. Jestliže je zboží skladem na jiné než vámi vybrané prodejně, činí poplatek za osobní vyzvednutí 25 Kč u nákupu do 1000 Kč. Při nákupech nad 1000 Kč je vyzvednutí vždy zdarma. Je třeba počítat, že doba k vyzvednutí objednávky na prodejně, kde zboží není v okamžiku objednávky skladem, může činit až 2 pracovní dny od objednání. Při osobním vyzvednutí laskavě vždy vyčkejte na informaci, že zboží je pro vás připraveno k vyzvednutí.

  • DPD - expresní zásilková služba

    DPD doručuje zásilky následující pracovní den po odeslání. V den doručování obdrží adresát interaktivní SMS s 3hodinovým upřesněním času doručení a pokud mu termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na tuto SMS. V případě, že řidič nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo e-mailu, bude Vás kontaktovat telefonicky. Dispečink vás také bude telefonicky kontaktovat po druhém neúspěšném pokusu o doručení a domluví se na třetím a posledním možném pokusu o doručení.

    On-line sledování balíku DPD
  • PPL - expresní zásilková služba

    PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

    On-line sledování balíku PPL
  • Balík Do ruky

    Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

    Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

    Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.

    Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.

    Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.

    Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

    Sledování trasy zásilky
  • Balík Na poštu

    Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na vás bude čekat.

    Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

    Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

    Sledování trasy zásilky

Zásady používání souborů cookie

Vytisknout

Co jsou soubory cookies:

Za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookie. Soubory cookie jsou malé soubory, které ukládají informace ve Vašem prohlížeči a běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů. Osoba uživatele však není na základě těchto informací identifikovatelná. Soubory cookies tak pomáhají např.

  • ke správné funkčnosti našich stránek, aby bylo možné dokončit proces nákupu s co nejmenšími obtížemi,
  • při zapamatování přihlašovacích údajů našich zákazníků, takže je nemusí pokaždé zadávat,
  • při zjišťování, které stránky a funkce používají návštěvníci nejčastěji; na základě toho můžeme co nejlépe přizpůsobit naši nabídku Vašim požadavkům,
  • pomáhají nám zjistit, které reklamy si návštěvníci nejčastěji prohlíží, aby se jim při procházení stránek nezobrazovala stále stejná reklama, případně aby se jim nezobrazovala reklama na zboží, o které nemají zájem.

Další obecné informace k souborům cookie naleznete např. zde

Jaké soubory cookie používáme:

Soubory cookie používané na našich stránkách lze z hlediska jejich trvanlivosti rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzv. „session cookie“ které jsou pouze dočasné a zůstávají uloženy ve Vašem prohlížeči pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobě tzv. „persistent cookie“, které zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookie ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie a nastavení vašeho prohlížeče).

Z hlediska funkce, kterou jednotlivé cookie plní, lze cookie rozdělit na:

  • konverzní, které nám umožňují analyzovat výkon různých prodejních kanálů
  • trackingové (sledovací), které v kombinaci s konverzními pomáhají analyzovat výkon různých prodejních kanálů
  • remarketingové, které používáme pro personalizaci obsahu reklam a jejich správnému zacílení
  • analytické, které nám pomáhají zvýšit uživatelské pohodlí našeho webu tím, že pochopíme, jak jej uživatelé používají
  • esenciální, které jsou důležité pro základní funkčnost webu
  • Některé soubory cookie mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (tzv. „cookie třetích stran“). Například informace o produktech kupovaných návštěvníky na našich stránkách mohou být zobrazeny reklamní agenturou, abychom mohli lépe uzpůsobit zobrazení internetových reklamních bannerů na Vámi zobrazovaných webových stránkách. Podle těchto údajů Vás však nelze identifikovat.

    Na našich stránkách využíváme následující soubory cookie:

    Vydavatel/ Název cookieTypTrvanlivost
    Google AnalyticsAnalytical, Trackingpersistent 6 měsíců session
    HeurekaTracking, Konverznípersistent
    ZbožíTracking, Konverznípersistent
    phpEssentialmůže se lišit

    Jak odmítnout používání souborů cookie

    Používání souborů cookie lze nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookie automaticky přijímá již ve výchozím nastavení. Soubory cookie lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo nastavit užívání jen některých souborů cookie.

    Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách:

    Účinný nástroj pro správu souborů cookie je též k dispozici na stránkách www.youronlinechoices.com/cz

Právní doložka

Vytisknout

Právní doložka společnosti AV Retail s.r.o.

Pro společnost AV Retail s.r.o. je seriózní vyřizování objednávek a případně i reklamací jejích zákazníků nejvyšší prioritou. Stejně velký důraz je kladen i na ochranu jejich osobních dat.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost AV Retail s.r.o. je registrovaným správcem osobních údajů, veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost AV Retail s.r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečena proti zneužití. Data jsou uchovávána na zálohovaných serverech. Společnost AV Retail s.r.o. je ve smyslu § 5 odst. 5 zák. o ochraně osobních údajů oprávněna za účelem nabízení obchodu a služeb subjektu údajů jako správce jeho osobních údajů získaných v souvislosti se svojí činností použít jeho jméno, příjmení a adresu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

Copyright

Veškeré materiály publikované na webových stránkách společnosti AV Retail s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na webových stránkách uvedeny, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

Jakákoli část webových stránek společnosti (zejména popisy a vyobrazení prodávaných produktů, popis nákupu a rozdělení kategorií a parametrů) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného svolení držitele autorských práv. Výjimku z tohoto ustanovení tvoří soubory a texty publikované na stránkách informace pro tisk.

Odpovědnost

Společnost AV Retail s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách jejích obchodů jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost AV Retail s.r.o. může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.

Společnost AV Retail s.r.o. nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jejích nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod. Společnost AV Retail s.r.o. neposkytuje žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, jež jsou nabízeny na webových stránkách jejích obchodů, pokud je to u takových výrobků a služeb výslovně uvedeno. Informace uvedené na webových stránkách společnosti AV Retail s.r.o. nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel, pokud takové prohlášení zákazník neobdržel od společnosti AV Retail s.r.o. v písemné podobě poté, co jí v případě pochybností kontaktoval.

Reklamační řád

Vytisknout

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího AV Retail, s. r . o., se sídlem Praha 10, Nučická 27/1764, PSČ 100 00, IČ: 256 92 755, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C 61703 dne 8. 9. 1998 (dále též jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejní paragon - dále jen „záruční list“) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název a kód zboží, cena, množství, datum nákupu).

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem, kdy bylo zboží osobně převzato kupujícím nebo kdy bylo odesláno prostřednictvím přepravní služby kupujícímu, tj. dnem uvedeným na záručním listě.

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd. – taková charakteristika je vždy uvedena u zboží – pokud není, má se za to, že se jedná o zboží nové, nepoškozené a kompletní). U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

III. Záruční podmínky

V případě, že se v průběhu záruční doby nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případů stanovených zákonem. Neodstoupí-li kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

Kupujícímu, který objednal zboží prostřednictvím e-shopu prodávajícího (www.nuz.cz) je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (neporušenost balíku). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu.

IV. Uplatnění reklamace

Kupující může zboží reklamovat osobně v kamenné prodejně prodávajícího, ve které zboží zakoupil, v případě zboží zakoupeného přes e-shop prodávajícího (www.nuz.cz) lze zboží reklamovat v prodejně Vinohradské nožířství, Vinohradská 139, Praha 3, tel.: 733 736 349 nebo 222 716 141, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Při uplatnění reklamace kupující předloží prodávajícímu reklamované zboží včetně kompletního příslušenství a dokladu o zakoupení zboží (prodejního paragonu).

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat rovněž přepravní službou (jinak než na dobírku)na adresu prodejny Vinohradské nožířství, Vinohradská 139, Praha 3. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží včetně kompletního příslušenství, kopii nákupního dokladu (prodejního paragonu), podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na výše uvedenou adresu prodávajícího.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení, u věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Prodávající rovněž neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá mechanickým poškozením zboží; používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí běžnému použití; nepřiměřeným zacházením; zanedbáním péče o zboží, nebo pokud zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním; provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů; na zboží, které bylo upravováno zákazníkem (ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy; pokud zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

V. Vyřízení reklamace

Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím, takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této dohodnuté lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a kupující má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je kupující informován e-mailem nebo telefonicky na kontakty, které uvedl již při nákupu.

Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen prokázat svoji totožnost OP nebo platným cestovním pasem.

VI. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1. 3. 2015 a je k dispozici v kamenných prodejnách prodávajícího a na www.nuz.cz.

Dárková karta

Vytisknout

Dárkové karty je možné zakoupit v kamenných prodejnách nebo zde.

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) dárkové karty NUZ.CZ(AV Retail s.r.o.)


Dárkovou kartu NUZ.CZ lze použít k platbě ve všech prodejnách AV Retail s.r.o. a to jednoduše jejím předložením na pokladně. Karta je připravena k použití okamžikem prodeje karty. Celou částku ani zůstatek na kartě nelze v žádném případě vyměnit za hotovost. Dárková karta NUZ.CZ je použitelná pro platbu nákupů:

  • zboží všeho druhu,
  • zboží, které prodejna AV Retail s.r.o. nemá v nabídce a objednává je u výrobce/dodavatele přímo pro konkrétního zákazníka (zákaznické objednávky),
  • a služeb poskytovaných přímo prodejnami AV Retail s.ro. (např. broušení nožů apod.).

Dárkovou kartu NUZ.CZ nelze použít k nákupu na internetovém obchodu www.nuz.cz.

Kredit karty je možné čerpat pouze jednorázově, žádné možnosti vrácení hotovosti nelze požadovat. Po použití dárkové karty, stává se dárková karta neplatnou.

Jednou koupenou dárkovou kartu nelze znovu nabít. Dárková karta není vázána na konkrétní osobu a je volně přenositelná. Vůči AV Retail s.r.o. a každé prodejně AV Retail s.r.o. je příslušný držitel dárkové karty považován za osobu, která je oprávněná z dárkové karty čerpat.

Přijetím dárkové karty NUZ.CZ v prodejně AV Retail s.r.o. a úplným vyčerpáním kreditu se AV Retail s.r.o. a každá prodejna AV Retail s.r.o. zprošťují vůči zákazníkovi svých povinností vyplývajících z dárkové karty. Karta platná do období vyznačeného na rubové straně karty. Termín konce platnosti dárkové karty a příslušný stav kreditu na kartě lze zjistit:

  • pohledem na rubovou stranu karty,
  • z pokladního dokladu po uskutečněném nákupu přidáním 1 roku k datumu prodeje.

AV Retail s.r.o. ani jednotlivé prodejny AV Retail s.r.o. nejsou odpovědné za ztrátu, poškození, zničení, zneužití, krádež nebo jiné zmizení dárkové karty. Náhrada nebo blokace dárkových karet jsou vyloučeny. Přechodná nemožnost uplatnění karty z důvodu technických závad na straně AV Retail s.r.o. zůstává vyhrazena. Na zakoupenou dárkovou kartu nelze uplatnit nárok na vrácení zboží do 15 dnů od dne jeho prodeje.

AV Retail s.r.o. si vyhrazují právo jednostranně bez náhrady, kdykoli, změnit tyto Užívací podmínky (VOP) dárkové karty NUZ.CZ. Veškeré údaje a doklady v souvislosti s vystavením a čerpáním dárkové karty NUZ.CZ se uchovávají pouze do uplynutí zákonných lhůt pro uchování údajů.


Dárkové karty je možné zakoupit v kamenných prodejnách nebo zde.

Kategorie

DOPRAVA ZDARMA

Doprava ZDARMA na objednávky, které přesáhnou 1000Kč.
Více infromací získáte v Obchodních podmínkách v sekci Dodací podmínky
Obchodní podmínky

OSOBNÍ ODBĚR

Nemusíte čekat až zboží dorazí na Vaši adresu. Využijte OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA na našich čtyřech provozovnách.
Naše obchody

Podpora

Přejeme si, aby se Vám u nás nakupovalo dobře. V případě dotazů nás kontaktujte.

Potřebujete poradit?

Copyright © 2017 Nuz.cz. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno: Zkusto s.r.o.
TOPlist